فروش عمده پکیج ایران رادیاتور (مخصوص کارخانه جات)

فروش عمده پکیج ایران رادیاتور

در گذشته برای گرم کردن منزل و یا محیط‌های دیگر از موتورخانه استفاده می‌شد که نیاز به یک اتاق یا انبار بود و علاوه بر اشغال فضای زیاد، هزینه بالایی هم برای مصرف کنندگان داشت. اما امروزه پکیج توانسته بهترین جایگزین موتورخانه‌های قدیمی شود و هم کار موتورخانه و هم کار آبگرمکن را برای ما انجام دهد. در میان برندهای متفاوتی که در بازار موجود است، برند ایران رادیاتور این روزها بسیار پرطرفدار و محبوب است و اگر شما به دنبال محصولی مناسب هستید، بهترین انتخاب پکیج ایران رادیاتور است. این پکیج‌ها آب گرم مورد نیاز برای تامین گرمایش محیط، به کمک رادیاتورها و آب گرم بهداشتی برای مصارف روزانه مانند شستشو و استحمام و ... را برای ما فراهم می‌کنند.

فروشگاه شوفاژ رنجبری در حال فروش عمده پکیج ایران رادیاتور است و اگر شما قصد دارید این پکیج‌ها را در تعداد بالا و با کیفیت عالی و همچنین با یک قیمت مناسب خریداری کنید، این فرصت ویژه فروشگاه رنجبری را غنیمت شمرده و با خرید عمده پکیج ایران رادیاتور در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

شماره تماس جهت خرید عمده پکیج ایران رادیاتور 02636553362 و 02636522264 

برند ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور

در حال حاضر یکی از معروف‌ترین و با سابقه‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی برند ایران رادیاتور است. این شرکت با بیش از 40 سال سابقه در تولید محصولات و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. همچنین بسیاری از محصولات گروه صنعتی ایران رادیاتور به سراسر جهان صادر می‌شوند و این نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت دارد.

این روزها گروه صنعتی ایران رادیاتور یکی بزرگ‌ترین تولید کننده‌های انواع رادیاتور، پکیج، مشعل، کولر، حوله خشک کن و... در خاورمیانه بوده و به علت کیفیت بالای محصولاتی که در حال ارائه است، روز به روز به تعداد مصرف کنندگان این برند اضافه می‌شود. بنابراین از فروش عمده پکیج ایران رادیاتور در فروشگاه شوفاژ رنجبری نهایت استفاده را نمایید و با خرید عمده پکیج‌های بی‌نظیر برند ایران رادیاتور خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

فروش عمده پکیج ایران رادیاتور در فروشگاه شوفاژ رنجبری

فروشگاه شوفاژ رنجبری با سابقه دو دهه تجربه در زمینه صنعت تاسیسات همواره سعی کرده تا در همه فصول سال و همچنین در 24 ساعت شبانه روز با هدف تسهیل در امر سرمایش و گرمایش در خدمت مشتریان عزیز باشد. در تمامی این سال‌ها هدف مجموعه ارائه محصولات اصل، با کیفیت و مرغوب با قیمتی مناسب به مشتریان است تا همگان بتوانند خرید مطمئن و راحتی را تجربه کنند.

اگر شما هم جزو پیمانکارانی هستید که نیاز به خرید پکیج ایران رادیاتور در تعداد بالا برای پروژه‌های خود دارید فروش عمده پکیج ایران رادیاتور در فروشگاه شوفاژ رنجبری به شما کمک می‌کند که بهترین محصولات گرمایشی را برای پروژه‌های خود تهیه نمایید. همچنین خرید عمده با قیمت مناسب سبب صرفه جویی بیشتر در هزینه‌های پروژه اجرایی شما خواهد شد.

مزایای پکیج ایران رادیاتور چیست؟

برای خرید عمده انتخاب یک برند با کیفیت کاری دشوار است و باید با تحقیق و بررسی کامل این خرید صورت گیرد تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. به همین دلیل ما در مجموعه رنجبری شما را با مزایای پکیج ایران رادیاتور بیشتر آشنا می‌کنیم تا خرید مناسبی را تجربه کنید. این مزایا عبارتند از:

  • اندازه پکیج

انواع پکیج ایران رادیاتور در اندازه و ابعاد مختلفی در کشور طراحی و تولید می‌شوند که شما باید نسبت به نیاز خود اقدام به خرید این محصولات نمایید. حتما به این نکته در زمان خرید عمده پکیج ایران رادیاتور دقت کنید تا محصولات مورد نیاز خود را بیابید.

  • گارانتی

یکی از دغدغه‌های همه افراد در خرید محصولات گرمایشی این است که محصول مورد نظر دارای گارانتی باشد. خوشبختانه پکیج ایران رادیاتور از این مزیت بهره‌مند است و شما می‌توانید با خیال راحت از فروش عمده پکیج ایران رادیاتور فروشگاه شوفاژ رنجبری اقدام به خرید این محصولات دارای گارانتی نمایید.

  • وجود قطعات پکیج ایران رادیاتور در بازار

سل‌هاست که گروه صنعتی ایران رادیاتور از یکی سری قطعات خاص در ساخت انواع پکیج ایران رادیاتور استفاده می‌کند و این قضیه سبب شده که این قطعات به فراوانی در بازار یافت شوند و در صورت ایجاد مشکلی برای پکیج با کمبود قطعه مواجه نخواهید شد.

  • نصب و خدمات پکیج ایران رادیاتور

یکی از مزایای مهم انواع پکیج ایران رادیاتور که بسیار مهم است، نصب رایگان این پکیج‌هاست که توسط خدمات پس از فروش ایران رادیاتور برای شما انجام خواهد شد و سبب صرفه جویی در هزینه‌های پروژه‌های پیمانکاران و تامین کنندگان خواهد گشت. همچنین خدمات پس از فروش این برند محبوب در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

با توجه به مزایای فراوان انواع پکیج ایران رادیاتور همین حالا از شرایط فروش عمده پکیج ایران رادیاتور فروشگاه شوفاژ رنجبری استفاده کنید و بهترین محصولات گرمایشی را در تعداد بالا و با قیمتی استثنایی برای خود خریداری نمایید.

چرا فروشگاه شوفاژ رنجبری را انتخاب کنیم؟

چرا فروشگاه شوفاژ رنجبری را انتخاب کنیم؟

اگر برای پروژه‌های خود قصد خرید عمده پکیج ایران رادیاتور را دارند و به دنبال یک مرکز معتبر برای فروش عمده پکیج ایران رادیاتور می‌باشید، بهترین انتخاب فروشگاه شوفاژ رنجبری است که پکیج‌های ایران رادیاتور را در قیمتی بی‌نظیر و با تعداد بالا برای مشتریان محترم خود در نظر گرفته است. شما می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید و اقدام به خرید عمده انواع پکیج ایران رادیاتور نمایید.

اگر شرایط خرید حضوری را ندارید، فروشگاه رنجبری محصولات را برای شما ارسال خواهد نمود. بنابراین شما در هر کجای ایران که باشید می‌توانید برای خرید عمده انواع پکیج ایران رادیاتور اقدام نموده و خرید راحتی را با ما در فروشگاه شوفاژ رنجبری تجربه کنید. همچنین اگر نیاز به مشاوره بیشتری در مورد خرید عمده دارید، کارشناسان ما شما را هدایت خواهند نمود. با ما در تماس باشید.

فروش عمده انواع پکیج های ایران رادیاتور

اگر شما هم جزو خریداران تعداد بالای پکیج ایران رادیاتور هستید، حتما به دنبال مرکزی هستید که بتوانید انواع پکیج ایران رادیاتور را بررسی کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید عمده کنید. خوشبختانه ما در فروشگاه شوفاژ رنجبری دارای تنوع در مدل‌های مختلف پکیج ایران رادیاتور هستیم و شما می‌توانید انتخاب آزادانه‌ای داشته باشید. در ادامه به انواع رایج پکیج ایران رادیاتور بیشتر اشاره شده است:

  • پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور سری L
  • پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور سری M
  • پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور سری K
  • پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور سری ECO
  • پکیج زمینی ایران رادیاتور سری Z

پکیج ایران رادیاتور در کل به دو صورت دیواری و زمینی موجود است و در مدل‌های تک مبدل، دو مبدل و سه مبدل نیز در فروشگاه رنجبری یافت می‌شود. این پکیج‌ها به صورت فن‌‌دار و بدون فن نیز در فروشگاه ما موجود است و شما می‌توانید در فروش عمده پکیج ایران رادیاتور ما انتخاب کنید که کدام مدل را برای کار خود نیاز دارید.

دلایل خرید پکیج ایران رادیاتور

دلایل خرید پکیج ایران رادیاتور

محصولات ایران رادیاتور و به ویژه پکیج این شرکت در میان مردم بسیار محبوب است و این به دلایل کیفیت و ویژگی‌های خاص این محصول است. در ادامه به مواردی اشاره شده است که به آن دلایل مصرف کنندگان از انواع پکیج ایران رادیاتور راضی بوده و اقدام به خرید این محصولات نموده‌اند:

1- طراحی زیبا

انواع پکیج ایران رادیاتور دارای طراحی زیبا بوده و به آسانی با دکوراسیون محیط‌های مختلف هماهنگ شده و به زیبایی فضای مورد نظر می‌‌افزایند. این یک ویژگی مثبت انواع پکیج ایران رادیاتور در کنار کیفیت بالای این محصولات است.

2- کاربردهای مختلف

فروش عمده پکیج ایران رادیاتور در فروشگاه شوفاژ رنجبری موقعیتی است که به صورت عمده انواع پکیج ایران رادیاتور را برای پروژه‌های مسکونی، اداری، تجاری، هتل‌ها، رستوران‌ها و... خریداری نمایید. انواع پکیج ایران رادیاتور به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در همه مکان‌ها قابل استفاده باشند.

3- کیفیت و دوام

گروه صنعتی ایران رادیاتور با بیش از 40 سال تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در کشور همچنان از نظر کیفیت و دوام در صدر تولید کنندگان داخلی قرار دارد. صادرات انواع محصولات این شرکت به کشورهای دیگر گواه کیفیت و دوام محصولات ایران رادیاتور است.

4- کارایی بالا و بهره‌وری انرژی

انواع پکیج ایران رادیاتور دارای کارایی بالا و بهره‌وری انرژی بوده و شرکت ایران رادیاتور این محصولات را به گونه‌ای طراحی کرده است که توانایی انتقال حرارت بهینه را دارا هستند و قادرند از انرژی به صورت موثر استفاده کنند.

با توجه به ویژگی‌ها بالا همین حالا از طریق فروشگاه ما که در حال فروش عمده پکیج ایران رادیاتور است، اقدام به خرید این محصولات به صورت عمده نمایید تا بتوانید از کیفیت و دوام محصولات ایران رادیاتور استفاده بهینه کنید و خرید به یادماندنی داشته باشید.

مشاوره خرید پکیج ایران رادیاتور در فروشگاه رنجبری

مشاوره خرید پکیج ایران رادیاتور در فروشگاه رنجبری

شمابه عنوان سرمایه گذار، پیمانکار و یا تامین کننده برای خرید انواع پکیج ایران رادیاتور به صورت عمده ممکن است با مشکل مواجه شوید. زیرا تنوع پکیج‌های ایران رادیاتور بسیار زیاد است و اینکه کدام یک از انواع این پکیج‌ها برای پروژه و کار شما مورد نیاز است، نیاز به تخصص و تجربه فراوان دارد. بنابراین بهترین راه حل این است که برای خرید عمده کمک بگیرید.

شاید در پروژه شما به پکیج زمینی نیاز باشد و نیازی به پکیج دیواری نباشد. یا نیاز است که اقدام به خرید پکیج ایران رادیاتور دو مبدل نمایید و به تک مبدل و سه مبدل در کار شما نیازی نیست. به همین دلیل بهتر است قبل از استفاده از فروش عمده پکیج ایران رادیاتور در فروشگاه رنجبری از مشاوره کارشناسان ما استفاده نمایید و پکیج‌هایی را خریداری نمایید که مناسب کار یا پروژه شما هستند.

مزایای پکیج ایران رادیاتور چیست؟

در ادامه این مطلب به مزایا خرید عمده پرداخته‌ایم تا مشتریانی که قصد خرید عمده از ما را دارند با این مزایا بیشتر آشنا شوند و بتوانند با اعتماد اقدام به خرید عمده نمایند. این مزایا عبارتند از:

قیمت مناسب: شما در خرید عمده انواع پکیج ایران رادیاتور با قیمت بسیار مناسب‌تری می‌توانید این محصولات را خریداری کنید.

کیفیت عالی: محصولات ایران رادیاتور دارای کیفیت بالایی هستند و این امر سبب جذب مشتریان بیشتری برای خرید عمده انواع پکیج ایران رادیاتور شده است.

تنوع در محصول: فروش عمده پکیج ایران رادیاتور در انواع مختلف این محصولات در فروشگاه شوفاژ رنجبری در حال ارائه است که این  انتخاب را برای شما راحت می‌نماید.

تامین موجودی: ما در فروشگاه رنجبری توانایی تامین موجودی و حجم بالایی از انواع پکیج ایران رادیاتور را داریم که کمک می‌کند تا مشتریان عمده در پروژه‌های بزرگ بتوانند نیازهای خود را تامین کنند.

چگونه پکیج مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب پکیج مناسب برای فضای مورد نظر نیاز به تحقیق و آگاهی دارد تا بتوان از این دستگاه استفاده بهینه نمود. شما می‌توانید قبل از خرید از فروشگاه شوفاژ رنجبری از مشاوره ما برای فروش عمده پکیج ایران رادیاتور استفاده کنید تا خرید مناسبی داشته باشید. در ادامه برای آگاهی بیشتر شما عزیزان به انتخاب درست و مناسب انواع پکیج ایران رادیاتور پرداخته‌ایم:

  • برای واحدهای کمتر از 80 متر مربع، پکیج 22000 مناسب است.
  • برای واحدهای تا 120 متر مربع، پکیج 24000 مناسب است.
  • برای واحدهای تا 220 متر مربع، پکیج 28000مناسب است.
  • برای واحدهای تا 300 متر مربع، پکیج 36000 مناسب است.
  • اما برای واحدهای تا 300 متر مربع پکیج‌های زمینی ایران رادیاتور نیز گزینه خوبی هستند.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد مسکونی یا اداری 64 متر مربع است. برای واحد کمتر از 64 متر مربع تعبیه کردن دریچه تامین هوای تازه برای واحد زیر 64 متر در محل نصب پکیج الزامی می‌باشد.

فروش عمده پکیج ایران رادیاتور 02636553362 و 02636522264

فروش عمده پکیج ایران رادیاتور 02636553362 و 02636522264

انواع پکیج‌های ایران رادیاتور با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی که در این مطلب بیان شد، بهترین انتخاب برای گرم کردن و تامین آب گرم مصرفی منازل، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات، رستوران‌ها و... هستند و اگر شما نیاز به خرید عمده انواع پکیج ایران رادیاتور دارید، همین حال از طریق فروشگاه شوفاژ رنجبری اقدام کنید. زیرا فروشگاه رنجبری در حال فروش عمده پکیج ایران رادیاتور با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب است.

ارائه مشاوره درباره خرید انواع پکیج ایران رادیاتور به صورت عمده، فروش این محصولات با پایین‌ترین قیمت بازار و ارائه انواع محصولات با کیفیت از خدمات فروشگاه شوفاژ رنجبری است. زمانی می‌توانید بیشترین بهره را از فروش عمده پکیج ایران رادیاتور ببرید که با آگاهی در این زمینه عمل کنید و برای این کار کافی است با ما در فروشگاه شوفاژ رنجبری تماس حاصل نمایید و از مشاوره ما برای خرید بهتر و مناسب‌تر استفاده کنید.

چرا شوفاژ رنجبری؟

فروشگاه شوفاژ رنجبری نمایندگی رسمی برند های ایران رادیاتور، تاچی و لورچ می باشد، به همین علت تمامی قیمت های اعلام شده در فرشگاه ما با توجه به قیمت های ذکر شده در شرکت می باشد.
تمامی محصولات فروشگاه شوفاژ رنجبری دارای گارانتی رسمی می باشد.
گارانتی پکیج : 2 سال
رادیاتور : 10 سال
کولر گازی : 5 سال کمپرسور، 18 ماه پنل و سایر قطعات
(توجه : مدت زمان دقیق گارانتی برای برند های مختلف متفاوت میباشد، برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.)
بله، فروشگاه شوفاژ رنجبری محصولات خود را بصورت اقساطی هم به فروش می رساند. برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.