فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور 02636522264

فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور

فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور

یکی از متداولترین و پرطرفدارترین تجهیزات تهویه مطبوع در فصل گرم سال کولر گازی است. این دستگاه گرما را از محیط گرفته و آن را در خارج از محیط خارج می‌کند. این روزها در بازار انواع مختلفی کولر گازی در برندهای متفاوتی وجود دارند که پرکاربردترین ‌آن‌ها کولر گازی سرد و گرم است که هم در تابستان و هم در زمستان بتوان از آن‌ها استفاده کرد. یکی از برندهای پرفروش در بازار کشور برند محبوب و پرطرفدار ایران رادیاتور است که توانسته رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

اگر شما قصد خرید عمده کولر گازی ایران رادیاتور را دارید، فروشگاه شوفاژ رنجبری در حال فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور است و هیچ چیز جذاب‌تر از این نیست که بتوانید کولر گازی را به قیمت عمده خریداری کنید و بسیار در خرید خود صرفه جویی نمایید. فروشگاه شوفاژ رنجبری با سالیان سال سابقه درخشان در این زمینه به یکی از فروشگاه‌های معتبر و مورد اعتماد مردم تبدیل شده است و شما می‌توانید با خیال راحت از این فروشگاه خرید فرمایید.

شناخت بیشتر انواع کولر گازی

همانطور که از نام کولر گازی پیداست از گاز برای خنک کردن محیط پیرامون خود بهره می‌برد و در حقیقت کولر گازی نوعی دستگاه تهویه هوا محسوب می‌شود که توسط سیکل تبرید، گرمای محیط را گرفته و آن را به خارج از محیط دفع می‌کند. کولر‌های گازی دوباره هوای محیط را بعد از خنک کردن به همان محیط داخلی بر می‌گردانند و اینگونه مانع ورود ویروس و آلودگی از خارج به محیط داخلی خواهند شد.

تمامی مدل‌های کولر گازی از 4 بخش اصلی کمپرسور، اواپراتور، کندانسور و شیر انبساط یا لوله مویین تشکیل یافته‌اند. همچنین تمامی کولرهای گازی از گاز مخصوص تبرید که به گاز مبرد معروف است، برای خنک کردن محیط پیرامون خود استفاده می‌کنند. کولرهای گازی خود به 3 دسته کولر گازی اسپیلت، پنجره‌ای و ایستاده قابل تقسیم بندی هستند که شما می‌توانید بنا بر نیاز خود اقدام به تهیه عمده این محصولات از مجموعه رنجبری نمایید. زیرا فروشگاه شوفاژ رنجبری در حال فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور با قیمت مناسب و بسیار عالی است که می‌تواند برای شما کاملا به صرفه باشد.

مزایای کولر گازی ایران رادیاتور

مزایای کولر گازی ایران رادیاتور

اگر قصد خرید عمده کولر گازی ایران رادیاتور را دارید با شوفاژ رنجبری همراه باشید تا هم شما را با مزایای کولر گازی ایران رادیاتور و هم فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور بیشتر آشنا کنیم. مهم‌ترین و رایج‌ترین مزایای کولر گازی ایران رادیاتور عبارتند از:

  • بی صدا بودن کولر گازی ایران رادیاتور

یکی از مزایای مهم کولر گازی ایران رادیاتور نسبت به کولرهای دیگر بی صدا بودن یا کم صدا بودن این دستگاه است. در واقع در زمان کارکردن این کولر شما هیچ صدایی از آن نخواهید شنید و این سبب آرامش شما خواهد شد.

  • نصب آسان و راحت این دستگاه

نصب کولر قدیمی آبی بسیار پردردسر بوده و این در حالی است که شما می‌توانید کولر گازی ایران رادیاتور را در هر قسمتی از ساختمان خود بدون مشکلات کولر آبی نصب کنید. البته نصب این کولر نیاز به متخصص داشته و چندان آسان نیست؛ اما سختی‌های نصب آن با کولر آبی قابل مقایسه نیست.

  • کولر گازی و استفاده نکردن از آب

کولرهای آبی همانطور که از نامشان پیداست از آب برای خنک کردن استفاده می‌کنند که این سبب می‌شود تا رطوبت محیط بسیار افزایش یابد. بنابراین حسن بزرگ کولر گازی این است که از آب برای سرمایش استفاده نمی‌کنند و سبب رطوبت بیشتر محیط خود نمی‌شود.

  • سرعت بالای خنک کنندگی کولر گازی

یکی از مزایای مهم کولر گازی ایران رادیاتور این بوده که قادر است در مدت زمان بسیار کوتاهی بخش بزرگی از منزل یا ساختمان شما را خنک کند. اگر دوست دارید زمانی که کولر منزل خود را روشن می‌کنید، بلافاصله منزل شما خنک شود، اقدام به خرید کولر گازی ایران رادیاتور فرمایید.

شما با خرید عمده کولر گازی می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و این کولرها را با یک قیمت مناسب‌تر خریداری کنید. ما در فروشگاه شوفاژ رنجبری در حال فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور هستیم و برای خرید به صورت عمده از فروشگاه رنجبری می‌توانید با ما در تماس باشید.

فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور

فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور

امروزه برای خرید ایمن و آن هم به صورت عمده نیاز است که پارامترهایی را در نظر داشته باشید. یکی از این پارامترها معمولی یا اینورتر بودن کولر گازی ایران رادیاتور است. این روزها کولرهای گازی مجهز به سیستم اینورتر هستند و این یعنی با مصرف برق کمتر، دما را بهتر در کنترل خود دارند. پارامترهایی دیگری که در زمان خرید کولر گازی باید به آن توجه ویژه داشته باشید، ظرفیت کولر و ابعاد این دستگاه است.

اگر قصد دارید به قیمت عمده و در تعداد بالا کولر گازی ایران رادیاتور را تهیه کنید ما در فروشگاه شوفاژ رنجبری در حال فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور در انواع مختلف آن و به قیمت تولیدی هستیم. شما می‌توانید به صورت حضوری به ما مراجعه کنید و یا از خدمات ارسال ما به سراسر ایران بهره‌مند شوید.

آشنایی با نکات مهم در خرید کولر گازی عمده

آشنایی با نکات مهم در خرید کولر گازی عمده

شما برای خرید هر محصولی اگر از قبل با نکات مهم خرید آن محصول آشنا باشید، قطعا خرید امن‌تر و لذت بخش‌تری را تجربه خواهید کرد. حال در مورد خرید عمده کولر گازی نکاتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا خرید مناسبی انجام دهید. این نکات عبارتند از:

  • دقت به مصرف انرژی کولر گازی ایران رادیاتور
  • توجه به ظرفیت کولر گازی ایران رادیاتور
  • دقت به نوع عملکرد کولر گازی
  • دقت به نوع کمپرسور کولر گازی و
  • توجه به گازی که در آن استفاده شده است
  • توجه به مدل کولر گازی ایران رادیاتور
  • دقت به انتخاب متناسب با محل نصب
  • و ...

شما هم می‌توانید اقدام به خرید عمده از فروشگاه شوفاژ رنجبری نمایید و هم می‌توانید از مشاوره کارشناسان ما برای خرید عمده کولرهای گازی ایران رادیاتور بهره‌مند شوید. بنابراین برای خرید امن، راحت و آسان کولر گازی ایران رادیاتور به صورت عمده همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش عمده انواع کولر گازی ایران رادیاتور در فروشگاه رنجبری

فروش عمده انواع کولر گازی ایران رادیاتور در فروشگاه رنجبری

اگر شما جزو خریداران عمده کولر گازی ایران رادیاتور هستید، حتما برای شما بسیار مهم است که از جایی این محصولات را تهیه نمایید که دارای تنوع باشند و شما حق انتخاب داشته باشید و بتوانید به انواع کولر گازی دسترسی داشته باشید. فروشگاه رنجبری در حال حاضر در حال فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور در مدل‌ها و انواع مختلف آن با قیمتی بسیار مناسب است.

در ادامه به برخی از انواع کولر گازی ایران رادیاتور به صورت کلی اشاره شده است:

  • کولر گازی اسپیلت
  • کولر گازی پنجره‌ای
  • کولر گازی ایستاده

دیگر زمان استفاده از کولرهای آبی تمام شده و مصرف کنندگان به کولرهای گازی روی آورده‌اند. کولرهای گازی این روزها بسیار جمع و جور و کم مصرف هستند و علاوه بر خنک کردن محیط پیرامون خود سبب زیبایی دکراسیون محیط اطراف خود نیز خواهند شد. برای تهیه این تجهیزات به صورت عمده می‌توانید به ما در فروشگاه شوفاژ رنجبری مراجعه کنید و خرید به صرفه‌ای را با ما داشته باشید.

مشاوره برای فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور

شاید شما برای یک شرکت، یک ساختمان بزرگ و یا یک موسسه به دنبال تهیه و خرید عمده کولر گازی ایران رادیاتور هستید. پیشنهاد ما به شما این است که حتما از مشاوره کارشناسان ما برای خرید مناسب بهره‌مند شوید تا دچار ضرر و زیان مالی نشوید. زیرا خرید به صورت عمده نیاز به تخصص و دانش کافی دارد که کارشناسان ما از این تجربه بهره‌مند هستند. بنابراین با ما در فروشگاه شوفاژ رنجبری در تماس باشید.

به عنوان نمونه امکان دارد پروژه و محل مورد نظر شما به کولر گازی با دوپنل، اسپیلت مرکزی، داکت اسپیلت و... نیازمند باشد و شما به خوبی به این قضیه آگاه نباشید. کارشناسان ما در فروشگاه شوفاژ رنجبری آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی و مشاوره شما عزیزان برای فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور هستند. فقط کافی است به ما اعتماد نموده و با ما در تماس باشید.

کاربردهای مهم کولر گازی

کاربردهای مهم کولر گازی

کولرهای گازی امروزی با آمدن خود مشکلات کولرهای قدیمی و آبی را از بین برده‌اند و سبب آرامش بیشتری در محیط‌های نصب شده برای مصرف کنندگان هستند. جدای از این موارد این کولرها با ظرافت خاصی طراحی و تولید می‌شوند و نمای زیبایی را در محیط ایجاد می‌کنند. در ادامه به کاربردهای کولر گازی ایران رادیاتور بیشتر اشاره شده است:

  • منازل مسکونی
  • ادارات
  • هتل‌ها
  • باشگاه‌ها
  • دانشگاه‎‌‌ها
  • فرودگاه
  • استادیوم ورزشی
  • بیمارستان
  • سالن انتظار
  • و...

فروشگاه شوفاژ رنجبری در حال حاضر در حال فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور در مدل‌های متفاوت و به قیمت بسیار مناسب و عمده است. بنابراین اگر قصد دارید به تعداد بالا اقدام به تهیه کولر گازی ایران رادیاتور فرمایید، این فرصت استثنایی فروشگاه شوفاژ رنجبری را از دست ندهید.

فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور با ارزان‌ترین قیمت در فروشگاه رنجبری

اگر شما هم جزو پیمانکاران و افرادی هستید که می‌خواهند پروژه‌های ساختمانی و شرکت‌های کلان و عمرانی را با یک هزینه کمتر راه بیندازند، می‌توانید در فروشگاه شوفاژ رنجبری کولر گازی ایران رادیاتور را با قیمت بسیار ارزان‌تر از همه جا در کشور با ما تجربه کنید.

همچنین اگر بخواهید بدون حضور به فروشگاه اقدام به خرید کنید، فروشگاه رنجبری محصولات را به آدرس شما ارسال خواهد کرد تا بدون هزینه اضافه از هر کجای ایران که هستید، بتوانید اقدام به خرید عمده کولر گازی ایران رادیاتور از فروشگاه و مجموعه رنجبری داشته باشید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک کولر گازی مناسب چیست؟

مهم‌ترین ویژگی‌های یک کولر گازی مناسب چیست؟

یک کولر گازی مناسب ویژگی‌های منحصر بفردی دارد که به شما کمک می‌کند با شناخت آن‌ها خرید مورد نیاز و مناسب خود را داشته باشید. این ویژگی‌ها عبارتند از:

1- بهره‌وری انرژی

در زمان خرید کولر چه به صورت عمده و چه به صورت تکی به دنبال محصولاتی با رتبه SEER (نسبت بهره‌وری انرژی فصلی) زیاد باشید. زیرا هر چقدر برچسب مصرف انرژی یا رتبه SEER کولر گازی بیشتر باشد، مصرف انرژی آن کمتر بوده و بسیار به صرفه است.

2- طول عمر و گارانتی

این روزها خرید دوباره محصولات سرمایشی و گرمایشی به دلیل افزایش قیمت بسیار این محصولات کار مشکلی است و بهترین کار این است که از محصولات با کیفیت استفاده نمایید. فروشگاه شوفاژ رنجبری در حال فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور با ضمانت اصالت و سلامت کالاست و شما با خرید این محصولات می‌توانید از گارانتی آن‌ها استفاده کنید و مطمئن باشید که محصولی بسیار عالی و با کیفیت خریداری نموده‌اید.

3- عملکرد بی‌صدای کولر
3- عملکرد بی‌صدای کولر

یک از ویژگی‌هایی که می‌توانید در زمان خرید عمده کولر گازی برای خرید این تجهیزات در تعداد بالا در نظر داشته باشید، کارکردن بی‌صدای این محصولات است. سعی کنید در زمان خرید به این نکته دقت کنید تا خرید مناسبی را تجربه نمایید.

4- فیلتر هوا

فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور در فروشگاه شوفاژ رنجبری در حال عرضه است و اگر شما خریدار عمده این محصولات هستید، می‌توانید در زمان خرید به فیلتر هوای این تجهیزات دقت ویژه داشته باشید و مدل‌هایی را انتخاب کنید که با جذب باکتری‌ها و ویروس‌ها سبب پاکیزگی محیط اطراف خود می‌شوند.

5- اهمیت اینورتر

در سال‌های قبل کولرهای گازی دارای قابلیت اینورتر نبودند و اکنون قطعه جدیدی به کولرهای گازی اضافه شده است که کیت اینورتر نام دارد. این کیت به کمپرسور کولر گازی اضافه می‌شود و با تغییر و تنظیم ولتاژ و فرکانس سبب تغییر سرعت موتور کمپرسور کولر گازی خواهد شد. نکته‌ای مهم که می‌توانید در خرید عمده کولر گازی آن را لحاظ کنید.

تهیه عمده کولر گازی ایران رادیاتور از فروشگاه شوفاژ رنجبری

تهیه عمده کولر گازی ایران رادیاتور از فروشگاه شوفاژ رنجبری

یکی از مشکلات رایج برخی از تامین کنندگان و یا فروشندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مانند کولر گازی ایران رادیاتور تهیه عمده این محصولات به یک قیمت مناسب از فروشگاه معتبر است. به همین دلیل فروش عمده کولر گازی ایران رادیاتور فروشگاه شوفاژ رنجبری یک فرصت ویژه برای خریداران عمده است که این تجهیزات را با یک قیمت مناسب و تعداد بالا برای خود تهیه نمایند.

همانطور که می‌دانید کولرهای آبی دیگر جوابگوی خانه‌ها، ادارت، سالن‌های ورزشی و... نیستند و تامین کنندگان به دنبال دستگاه‌های سرمایشی مناسب برای خرید و به صورت عمده با قیمت ارزان و کیفیتی عالی هستند. تمامی این موارد در فروشگاه شوفاژ رنجبری امکان‌پذیر است. پس با ما در تماس باشید و از مشاوره ما در زمان خرید بهره‌مند شوید تا خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

چرا شوفاژ رنجبری؟

فروشگاه شوفاژ رنجبری نمایندگی رسمی برند های ایران رادیاتور، تاچی و لورچ می باشد، به همین علت تمامی قیمت های اعلام شده در فرشگاه ما با توجه به قیمت های ذکر شده در شرکت می باشد.
تمامی محصولات فروشگاه شوفاژ رنجبری دارای گارانتی رسمی می باشد.
گارانتی پکیج : 2 سال
رادیاتور : 10 سال
کولر گازی : 5 سال کمپرسور، 18 ماه پنل و سایر قطعات
(توجه : مدت زمان دقیق گارانتی برای برند های مختلف متفاوت میباشد، برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.)
بله، فروشگاه شوفاژ رنجبری محصولات خود را بصورت اقساطی هم به فروش می رساند. برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.